۞ حضرت محمد (ص) :
خود را از آتش جهنم دور نگه دارید، اگر چه با صدقه دادن نصف خرمائی باشد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اخبار ويژه
  • شناسه : 528
  • 13 نوامبر 2019 - 12:43
  • 779 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : admin
  • منبع : روابط عمومي شهرداري جم
نگاه ویژه حوزه عمرانی استانداری بوشهر به نخل‌تقی
سرپرست شهرداری نخل تقی مطرح کرد

نگاه ویژه حوزه عمرانی استانداری بوشهر به نخل‌تقی

سرپرست شهرداری نخل تقی، نگاه ویژه استاندار بوشهر و حوزه معاونت عمرانی استانداری نسبت به شهر نخل تقی را شایسته تشکر و قدردانی عنوان کرد.

ابراهیم سهامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نخل‌تقی، اظهار داشت: بررسی میزان افزایش اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی تخصیص یافته به شهرداری‌‌های استان و به تبع آن، شهرداری نخل‌تقی در دولت تدبیر و امید و از سال ۹۲ تا کنون، نشان‌دهنده همت و تلاش مستمر مدیریت ارشد استان و همچنین حوزه معاونت عمرانی استانداری در این زمینه است.

وی افزود: استانداری بوشهر در این مدت علاوه بر افزایش چشمگیر اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی شهرداری‌ها بر هزینه‌کرد این منابع مالی در راستای رفاه و آسایش مردم و شهر نیز نظارت و حساسیت ویژه‌ای داشته است که این نوع نگاه، اثرات مثبت و ماندگاری را در شهرهای استان به همراه داشته و خواهد داشت.

سرپرست شهرداری نخل تقی تصریح کرد: بدون شک شهرداری‌های استان با این حمایت‌های دولت برای انجام وظایف و خدمت‌رسانی بهتر به مردم نیاز به آرامش دارند و از کسانی که به عنوان دایه دلسوزتر از مادر در خصوص شهرداری نخل تقی، غوغاسالاری می‌کنند می‌خواهم که آرامش را از این شهرداری و مردم نگیرند.

سهامی ادامه داد: دولت فعلی به لحاظ اعتقاد به گردش آزاد اطلاعات و آزادی بیان در مطبوعات، اجازه شکایت هیچ دستگاه اجرایی از رسانه‌ها را نمی‌دهد و در سایه این سیاست، همه تهمت‌ها و نوشته‌های ناصواب را با سعه صدر تحمل می‌کند اما در مقابل، عده معدودی نباید چهره خبرنگاری و رسالت اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه در استان را مخدوش کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و شهرداری نخل‌تقی به قیم نیاز ندارند، یادآور شد: برگزاری سمینار شهرداران استان، هر بار به میزبانی یکی از شهرداری‌های سراسر استان، انجام می‌شود که این بار، با موافقت معاونت عمرانی استاندار بوشهر با درخواست میزبانی شهرداری نخل تقی برای اجرای این سمینار، مسئولیت این مهم بر عهده این شهرداری قرار گرفت.

سرپرست شهرداری نخل تقی با بیان اینکه شهرداری‌های استان برای اجرای سمینار شهرداران، با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: هرچند شهرداری نخل‌تقی همه تلاش خود را بر آن داشت تا میزبان شایسته‌ای برای این سمینار باشد اما بر خلاف بی‌تقوایی صورت‌گرفته در این زمینه توسط یکی از رسانه‌ها، به هیچ عنوان، کارت هدیه‌ای از سوی این شهرداری به مدعوین اهدا نشده است.

وی تاکید کرد: از همه دلسوزان واقعی توسعه شهرها و شهرداری‌های استان، تقاضا دارم، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نخل تقی را از انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای خود محروم نسازند تا با هم‌گرایی و هم افزایی، شاهد رفاه و آسایش بیشتر مردم باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*