۞ حضرت محمد (ص) :
خود را از آتش جهنم دور نگه دارید، اگر چه با صدقه دادن نصف خرمائی باشد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » شوراي اسلامي شهر
  • شناسه : 3218
  • 27 ژوئن 2022 - 10:06
  • 218 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی با سرهنگ پاسدار تاجیک

دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی با سرهنگ پاسدار تاجیک

به گزارش روابط عمومی شهرداری نخل تقی صبح امروز ۲۸خرداد ۱۴۰۱ شهردار ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر و امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی با سرهنگ پاسدار تاجیک فرماندهی ناحیه سپاه بسیج شهرستان عسلویه دیدار کردند. سید مجید حسین زاده شهردار نخل تقی ضمن عرض خیر مقدم به سرهنگ تاجیک افزود: مجموعه شهرداری […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری نخل تقی صبح امروز ۲۸خرداد ۱۴۰۱ شهردار ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر و امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی با سرهنگ پاسدار تاجیک فرماندهی ناحیه سپاه بسیج شهرستان عسلویه دیدار کردند.

سید مجید حسین زاده شهردار نخل تقی ضمن عرض خیر مقدم به سرهنگ تاجیک افزود: مجموعه شهرداری نخل تقی در جهت ایجاد امنیت و عمران و آبادانی در کنار تشکیلات سپاه شهرستان بوده و هست.

حسین زاده گفت: حسن بزرگی است که سرهنگ تاجیک فرزند این منطقه است و این امر می تواند به بهترین نوع همکاری و تعامل با مجموعه شهرستان و به ویژه شهر نخل تقی بیانجامد.

رئیس شورای شهر نخل تقی نیز در این دیدار گفت : بنده و همکارانم در مجموعه شورای اسلامی شهر نخل تقی در جهت ایجاد امنیت آمادگی انجام تمام همکاری های لازم با مجموعه سپاه شهرستان در کنار فرماندهی جدید آن را داریم تا این وحدت تقویت شود.

امام جمعه اهل سنت نخل تقی در ادامه گفت: سرهنگ تاجیک از نیروهای انقلابی، بومی و دلسوز نظام و انقلاب بوده و هست و کارنامه خوبی در شهرستان کنگان با مجموعه روحانیت اهل سنت داشته و انتظار ماهم این است که در شهرستان عسلویه ادامه دار باشد. بنده به حضور سرهنگ تاجیک در خدمت به مردم و ماموریت محوله خیلی خوش بین هستم.

سرهنگ تاجیک گفت: توفیقی است که در خدمت مردم عزیز شهرستان عسلویه باشم.

فرماندهی سپاه عسلویه گفت: خدمات خوبی در شهرستان صورت گرفته ولی جای کار های بیشتری وجود دارد. عسلویه یک منطقه صنعتی و با مردمی نجیب که نیاز است صنعت توجهی ویژه به آن داشته باشد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*