۞ حضرت محمد (ص) :
خود را از آتش جهنم دور نگه دارید، اگر چه با صدقه دادن نصف خرمائی باشد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اخبار ويژه » شوراي اسلامي شهر
  • شناسه : 2823
  • 05 جولای 2020 - 7:11
  • 847 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی بمناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی بمناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک گفتند

?️به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی شهرداری وشورای اسلامی شهر نخل تقی ، متن پیام سید احمد علمداری و بوهندی نجفی بدین شرح است:

?️نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی خوبی است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
?️بی شک نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌کنند.
?️هر چه که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شکل بهتری عمل کنند قطعا تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود.
?️ و البته تحقق این مهم نیز در گرو همکاری مردم در اولویت نخست و همکاری بین دستگاهی در اولویت بعدی است چرا که یک رابطه مستقیم بین مردم و شهرداری وجود دارد و هرچه که این رابطه از استحکام و قوت بیشتری برخوردار باشد قطعا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت رسانی توفیقات بیشتری خواهند داشت.
 ?️اینجانبان فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه روز “شهرداری ها و دهیاری ها “ را به تمامی کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مدیریت شهری و روستایی به ویژه کارکنان و پرسنل زحمتکش شهرداری بندر نخل تقی تبریک عرض نموده و امیدواریم که در پرتو همکاری‌های متقابل، خدماتی در شان شهروندان در عرصه توسعه شهری ارائه شود. از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این حوزهای شهرداری را خواستاریم.

سید احمد علمداری/ شهردار بندر نخل تقی

بوهندی نجفی / رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*