۞ حضرت محمد (ص) :
خود را از آتش جهنم دور نگه دارید، اگر چه با صدقه دادن نصف خرمائی باشد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اخبار ويژه » شوراي اسلامي شهر
  • شناسه : 2989
  • 26 دسامبر 2020 - 9:15
  • 706 بازدید
  • ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی شهرداری نخل تقی؛ توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی به همراه حسن بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان بوشهر و عادل کشاورز دبیر هیئت و بحرینی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه به دعوت از شورا و شهرداری نخل تقی برای بازدید از امکانات ورزشی این شهر جهت برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور حضور پیدا کردند.

?️توفیق کابلی ضمن تایید مجموعه ساحلی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از وجود پتانسیل بسیار بالای این شهرستان و در مجموع استان بوشهر جهت برگزاری رویدادهای کشوری و حتی بین المللی خبر داد.
?️نجفی رئیس شورای شهر نخل تقی عنوان کرد که مجموعه شورا و شهرداری نخل تقی زیرساخت های خوبی جهت رشد و توسعه ورزش های ساحلی در نخل تقی احداث نمودند و آمادگی کامل برای برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال ساحلی را دارد.
?️به گفته بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان بوشهر، با توجه موقعیت مناسب استان بوشهر از جهت برخورداری سواحل بکر و زیبا و همچنین امکانات سخت افزاری مناسب برای برگزاری رویدادهای کشوری و بین المللی در بخش ساحلی، یکی از اولویت های اصلی این هیئت خواهد بود و تا کنون طی رایزنی هایی که صورت گرفته است سه شهر بوشهر، گناوه و نخل تقی آمادگی خود را جهت برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشوری اعلام نمودند
?️ که پس از بررسی و بازدید های میدانی صورت گرفته، هر سه شهر امتیاز های لازم جهت اخذ مجوز مورد نیاز برای میزبانی این رویداد بسیار مهم و ملی کسب کردند.
?️وی همچنین افزود با حمایت های همیشگی جناب نجفی رئیس شورای شهرستان عسلویه و شهر نخل تقی و مهندس علمداری شهردار نخل تقی از ورزش و بالاخص والیبال ساحلی به زودی این اتفاق مهم برای نخستین بار در شهر نخل تقی رقم خواهد خورد.

?️در پایان این بازدید دیدار فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی شهرستان عسلویه برگزار گردید که تیم فجر بیدخون مقام قهرمانی و نصر عسلویه مقام نائب قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب نمودند که نمایندگان فدراسیون والیبال و هیئت استان مهمانان ویژه این دیدار بودند.

?️در پایان مراسم اختتامیه این مسابقات مراسم معارفه سرپرست جدید هیات والیبال شهرستان عسلویه انجام شد.
?️ که طی حکمی از سوی حسن بازدرهوا رئیس هیئت والیبال استان بوشهر، جمعه سالمی از پیشکسوتان بنام این شهرستان به عنوان سرپرست هیئت والیبال شهرستان عسلویه منصوب شد.

?️پیش از این حسن بازدرهوا از سال ۹۶ تاکنون بعنوان رئیس هیئت والیبال شهرستان عسلویه بوده است.

?مجری ومیزبان مسابقات والیبال ساحلی شهرداری و شورای اسلامی شهر نخل تفی با همکاری هئیت والیبال شهرستان عسلویه (ویژه طرح نشاط اجتماعی )
?️درپایان از همه ادارات شهرستان و افرادی که دراین رخداد مهم ورزشی والیبال ساحلی به میزبانی شهر نخل تقی همکاری نموده اند کمال تقدیر و تشکر می نمائیم.
?️فرمانداری شهرستان عسلویه
?️اداره ورزش و جوانان شهرستان
?️شبکه بهداشت و درمان شهرستان
?️هئیت والیبال شهرستان و استان
?️کمیته برگزاری: محمد سالمی و عقیل جباری
?️تدارکات: جلیل نجفی وربیع آروند
?️مسئول کمیته داوران : جمعه سالمی
تصویربرداران هوایی و زمینی ابراهیم احمدی و ربیع آروند
♻️اسپانسری حامی مسابقات
?️مجموعه کانون زرین قلم
?️روابط عمومی پازارگاد
?️روابط عمومی منطقه ویژه پارس
?️تولیدی پوشاک رسول

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*